DRG 160 “DRAGON”
Δάμασέ το… και κυριάρχησε!
Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας
Ένα σύμβολο ταχύτητας και δύναμης
Το DRG είναι τα πάντα εκτός από συνηθισμένο.
Η νέα φουτουριστική πρόταση της SYM βγαλμένη από τη μυθολογία.
Η σχεδιαστική προσέγγιση του DRG 160 “DRAGON” προκύπτει από την υιοθέτηση της ανατολικής τέχνης και της δυτικής κουλτούρας σχεδίασης.
Το concept του νέου μοντέλου της SYM βασίζεται, όπως μαρτυρά και το όνομά του, σε δράκο. Ένα σύμβολο ταχύτητας και δύναμης. Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες προσδίδουν κορυφαία επιθετική εικόνα στο DRG.
Το DRG φέρει τεχνολογία αιχμής
Υψηλές Επιδόσεις
A.L.E.H.
Η SYM εισάγει στο DRG την τεχνολογία A.L.E.H. Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα ανάρτησης του κινητήρα που αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα των scooters στις άμεσες επιταχύνσεις προσφέροντας σταθερότητα και καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση. Το σύστημα αυτό, σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο, την monoshock ανάρτηση και την βέλτιστη κατανομή βάρους του πλαισίου, αυξάνουν τη σταθερότητα του αναβάτη σε υψηλές ταχύτητες και ελιγμούς.
Z.R.S.G.
Το DRG διαθέτει σύστημα start & stop χρησιμοποιώντας μία έξυπνη τεχνολογία εκκίνησης του κινητήρα, με ονομασία Z.R.S.G. Η λειτουργία του κινητήρα του οχήματος διακόπτεται μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί, βοηθώντας στην εξοικονόμηση καυσίμου στις στάσεις. Μία γεννήτρια εκκινεί χωρίς καμία καθυστέρηση τον κινητήρα εκ νέου με το άνοιγμα του γκαζιού.
Προηγμένο σύστημα πέδησης
Το DRG εφοδιάζεται με το πλέον εξελιγμένο σύστημα ABS της Γερμανικής Bosch, 10ης γενιάς. Πρόκειται για δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών, 30% ελαφρύτερο και 45% μικρότερου όγκου σε σχέση με το αντίστοιχο, 9ης γενιάς της Bosch. Το σύστημα πέδησης παρέχει στον αναβάτη μεγαλύτερη ασφάλεια, παρεμβαίνει ουσιαστικά και μόνο όποτε απαιτείται, χωρίς να επηρεάζει την αίσθηση του φρένου. Το DRG είναι εφοδιασμένο με ένα κυματοειδές δισκόφρενο 260mm μπροστά και ένα 233mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα.
Εξοπλισμός
Αν και sport σχεδίασης, το DRG παρέχει ανέσεις και ευκολίες στον αναβάτη.
ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ | ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, SOHC |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 59.0mm x 57.8mm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 11.2:1 |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ | 15 ps / 8500 rpm |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ | 15.4 Nm/ 5500 rpm |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | E.F.I. ΚΕΙΗΙΝ |
ΛΙΠΑΝΣΗ | ΥΓΡΟ ΚΑΡΤΕΡ |
ΚΙΒΩΤΙΟ | CVT |
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ | ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ |
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 9.22 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 7.1 lt |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2.5 lit/100km (EURO4) |
ΠΛΑΙΣΙΟ | ΑΤΣΑΛΙΝΟ, ΣΩΛΗΝΩΤΟ ΔΙΠΛΟ |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ | 1380 mm |
ΠΛΑΤΟΣ | ΜΗΚΟΣ | ΥΨΟΣ | 741 mm | 1994 mm | 1135 mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 803 mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 132 kg |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 26º |
ΙΧΝΟΣ | 76 mm |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 120/70-13 53P |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 130/70-13 57P |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) | ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (90 mm – 33mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | MONOSHOCK (43mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | ΔΙΣΚΟΣ 260 mm |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | ΔΙΣΚΟΣ 233 mm ΜΕ ΔΙΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ |
ABS | ΔΙΚΑΝΑΛΟ, BOSCH 10 |
ΠΕΡΙΟΧΗ | ΕΠΩΝΥΜΙΑ | ΤΗΛΕΦΩΝΟ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ |
---|---|---|---|
ΑΘΗΝΑ | ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. | 210-9521108 Ωράριο test ride: 11:00-14:00 (κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης) | ΘΗΣΕΩΣ 312 | ΚΑΛΛΙΘΕΑ |
ΣΚΥΔΡΑ | ΠΕΤΡΙΔΗΣ Ι.ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ | 23810-83190 | 3ο ΧΛΜ ΣΚΥΔΡΑΣ-ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ(ΛΙΠΟΧΩΡΙ) |
Χρήσιμη σημείωση: Κάθε όχημα θα πρέπει να χρησιμοποιείται με τις σχάρες και τις χειρολαβές οι οποίες έχουν συναρμολογηθεί από το εργοστάσιο και η χρήση τους τυγχάνουν εγκρίσεων τύπου.
Η χρησιμοποίηση aftermarket σχαρών τροποποιούν τον σχεδιασμό του οχήματος
Τα οχήματα μπορεί να διαφοροποιηθούν από τον κατασκευαστή χωρίς ειδοποίηση. Οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στο site μπορεί να διαφέρουν σε λεπτομέρειες. Παρακαλούμε ενημερωθείτε από το δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. για τις τελευταίες εξελίξεις στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές των οχημάτων.